YouTube’da artık atlatma yok! 30 saniyelik reklam dönemi başlıyor

YouTube, Bağlantılı TV (CTV) kullanıcı deneyimini yeniden şekillendirecek yepyeni bir reklam formatını duyurdu. Şu anda beta sürecinde olan bu format, sadece Akıllı TV’ler, Chromecast vb. büyük ekran cihazlarda gösterilecek 30 saniyelik atlanamayan video reklamlarını kapsamakta.
TV’DE İZLENEN YOUTUBE’DA REKLAM DÖNEMİ BAŞLIYOR
Google Ads platformu üzerinden “Marka Farkındalığı ve Değerlendirme” > “Atlanamayan Reklam Formatları” > “30 saniye (CTV)” adımıyla erişilebilen bu reklam modeli, Hedef CPM teklif stratejisi ile çalışmakta. Bu sayede reklamverenler, yüksek dikkat gerektiren içerik ortamlarında marka hikayelerini anlatma ve geniş kitlelere ulaşma fırsatı elde ediyor.
YENİ FORMATIN ÖZELLİKLERİ
- Sadece TV ekranlarında yayınlanıyor.
- 30 saniyeye kadar sürebilen atlanamayan reklam desteği sunuyor.
- İzleyici odağının dağılma ihtimalinin düşük olduğu uzun izleme oturumları için optimize edildi.
- Özellikle yeni ürün lansmanları, marka bilinirliği kampanyaları ve etkileşim odaklı kreatif anlatılar için ideal.
6 YIL GEÇSE DE YENİ GİBİ KALACAKLAR: O model telefonlarda yazılım güncellemesine gidildi!
GOOGLE’DAN MESAJ
Yeni formatla beraber reklam verenlere, “rahatsız edici olmayan, yüksek kaliteli ve büyük ekranlara uygun içerikler üretmeleri” tavsiye ediliyor.