Gayrimenkulde bir ilk daha: Bizim Evler’den yapay zekâyla hazırlanan ikinci reklam filmi

İhlas Holding İnşaat Grubu, Ispartakule’de hayata geçirdiği Bizim Evler markalı projeleri için gayrimenkul sektöründe bir kez daha ilklere imza attı. Şubat ayında yayınlanan ve sektörde yapay zekâ teknolojisiyle hazırlanan ilk reklam filmiyle büyük yankı uyandıran marka, şimdi de ikinci filmiyle izleyici karşısına çıktı.
Gayrimenkulde bir ilk daha: Bizim Evler’den yapay zekâyla hazırlanan ikinci reklam filmi

Fikirevim Reklam Ajansı imzası taşıyan yeni reklam filminde senaryodan müziğe, görsellerden metinlere kadar tüm aşamalar yapay zekâ teknolojisiyle üretildi. Filmde, teslime hazır Bizim Evler 10 ve yapımı süren Bizim Evler 11 projelerinde sunulan 48 ay vade kampanyası öne çıkarıldı.

bizim-evler-her-sey-bizimle-guzel-0-10-screenshot.png

MAHALLE KÜLTÜRÜNDEN GELECEĞE VİZYON

Yeni filmde ayrıca Bizim Evler projeleriyle yeniden hayat bulan mahalle kültürü ve komşuluk değerlerine vurgu yapıldı. İhlas Holding İnşaat Grubu, teknoloji ve gayrimenkul sektörünü buluşturan bu çalışmayla, benzersiz bir müşteri deneyimi sunmayı hedeflediklerini duyurdu.

bizim-evler-her-sey-bizimle-guzel-0-21-screenshot.png

SEKTÖRDE ÖNCÜ ADIM

Gayrimenkul alanında yapay zekâ destekli ilk reklam filminin ardından ikinci kez aynı teknolojiyi kullanan Bizim Evler, sektörde yenilikçi yaklaşımını sürdürerek dikkatleri üzerine çekti.