100 yıllık markadan kritik karar: Logosunu timsahtan keçiye çevirdi!

Lacoste, ABD Açık kapsamında oynanacak tenis maçlarının öncesinde şaşırtan bir değişikliğe gitti. İkonik timsah logosu markanın yeni elçisi tenisçi Novak Djokovic'i onurlandırmak için Djokovic'in G.O.A.T. (Greatest of All Time-Tüm Zamanların En İyisi) lakabına ithafen keçiye dönüştürüldü.
'SIRA DIŞI BİR OYUNCU'
Marka; 'Timsahtan Keçiye' adlı bu sembolik dönüşüm ile tenis dünyasında mümkün olduğu düşünülen sınırları zorlayan ve sınırları aşan sıra dışı bir oyuncuya saygı duruşunda bulunmak amacıyla bu değişikliğin gerçekleştirildiğini ifade etti. Novak Djokovic'in 8 yıldan uzun süredir markanın elçisi olduğu biliniyor.
SINIRLI SAYIDA ÜRETİLDİ
GOAT koleksiyonu, her biri özel logoyu taşıyan beş parçadan oluşuyor: polo yaka, tişört, eşofman üstü, şapka ve pantolon. Bu sınırlı sayıda üretilen kapsül, dünya çapında belirli ülkelerde satışa sunuluyor.
Kaynak:ekoltv.com.tr