Meta’ya ait olan ve en popüler mesajlaşma uygulaması olan WhatsApp, yeni güncellemeleri ile kullanıcı deneyimini her geçen gün üst seviyelere çıkarmayı amaçlıyor. Ancak yapılan yeni güncelleme ile birlikte WhatsApp’’da artık onlara yer verilecek…
WHATSAPP KULLANLAR DİKKAT: "Güncellemeler" sekmesine girenler şoke oldu. O özellik herkesi çılgına döndürecek!
WhatsApp kullanan herkesi yakından ilgilendiren haber geldi. O güncelleme pek çok kişiyi rahatsız edecek. İşte WhatsApp'ın yeni güncellemesi...
Daha evvel bazı kaynaklar Meta’nın WhatsApp üzerinden reklam göstermeye hazırlandığını öne sürerken, şirketin yayınlamış olduğu son beta güncellemesi ile birlikte kullanıcılar bahsi geçen reklamları sık sık görmeye başladı. Reklamların ilk etapta uygulamanın hangi bölümlerinde görüleceği merak edilirken, son güncelleme ile bu durum da aydınlığa çıkarıldı.
Gelir artışı ile yeni adımlar atarak WhatsApp’a reklam entegresinde bulunan Meta, Google Play Store’da uygulamanın 2.25.21.11 beta güncellemesini yayınladı. Güncellemeyi yapan kullanıcılar, kanal takibi yaptıkları sekmeye girdiklerinde sürpriz reklamlarla karşı karşıya kaldı. Bu reklam banner’ı aynı zamanda iki farklı şekilde karşımıza çıkıyor. Bunlardan ilki, “Durum Reklamları” diğer ise “Öne Çıkan” kanallar oluyor.
WhatsApp’ın yeni reklam hamlesi şöyle;
Durum Reklamlar: Kullanıcıların takip ettiği dişilerin durum paylaşımları esnasında yer alacak olan bu reklamlar kısa ve dikey formatta uygulamaya yerleştirilecek.
Öne Çıkan Kanallar: Bir diğer reklam biçimi olan Öne Çıkan Kanallar ise içerik üreticileri, markalar ve çeşitli organizasyonların daha geniş bir kitleye ulaşılmasını sağlayacak.
Meta, reklam hedeflemesi için kişisel mesaj içeriklerinin yanı sıra arama yahut durum güncellemelerine erişilmeyeceğini belirtti. Yapılan bu yeni güncellemenin tamamen hazır hale gelmesi durumunda tüm WhatsApp kullanıcılarına birkaç hafta veya birkaç ay içinde sunulacak.