Markanın ikonik “S” harfi korunurken, 3 boyutlu tasarım geride bırakıldı ve krom kaplama yerine parlak gümüş tercih edildi.
SUZUKİ LOGOSUNU YENİLEDİ
Suzuki’nin yeni logosu, ilk etapta konsept otomobillerde kullanılacak ve markanın yeniden markalaşma stratejisinin önemli bir parçasını oluşturuyor. 22 yıl aradan sonra yapılan bu değişiklik, Suzuki’nin sektördeki modern trendleri takip ettiğini de gözler önüne seriyor.
Yeni logo, 29 Ekim 2025’te düzenlenecek Japan Mobility Show 2025 etkinliğinde resmi olarak tanıtılacak. Tanıtım sırasında konsept otomobillerde görücüye çıkacak olan logo, ilerleyen dönemde tüm modellere yaygın olarak uygulanacak.
Suzuki, bu hamleyle markasının görsel kimliğini güncelleyerek, modern tasarım anlayışıyla geleceğe adım atıyor.