Fikirevim Reklam Ajansı imzası taşıyan yeni reklam filminde senaryodan müziğe, görsellerden metinlere kadar tüm aşamalar yapay zekâ teknolojisiyle üretildi. Filmde, teslime hazır Bizim Evler 10 ve yapımı süren Bizim Evler 11 projelerinde sunulan 48 ay vade kampanyası öne çıkarıldı.
MAHALLE KÜLTÜRÜNDEN GELECEĞE VİZYON
Yeni filmde ayrıca Bizim Evler projeleriyle yeniden hayat bulan mahalle kültürü ve komşuluk değerlerine vurgu yapıldı. İhlas Holding İnşaat Grubu, teknoloji ve gayrimenkul sektörünü buluşturan bu çalışmayla, benzersiz bir müşteri deneyimi sunmayı hedeflediklerini duyurdu.
SEKTÖRDE ÖNCÜ ADIM
Gayrimenkul alanında yapay zekâ destekli ilk reklam filminin ardından ikinci kez aynı teknolojiyi kullanan Bizim Evler, sektörde yenilikçi yaklaşımını sürdürerek dikkatleri üzerine çekti.